Cosul este gol

Catalog produse
Intra in cont

Adresa de email:

Parola:

» Inregistrare cont

» Recuperare parola

incorporabile-Bertazzoni
Informatii

Servicii pentru clienti

 
 Deschiderea coletului la livrare
 
 Noi iti oferim posibilitatea de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat.
 

La produsele comandate de pe Meisterh.ro platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” acopera toate produsele comercializate si livrate de Eva Home Appliance si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe www.meisterh.ro.

 * Mentionati daca doriti sa beneficiati de acest serviciu, in caz contrar nu veti avea posibilitatea de a deschide coletul la livrare.

 
 

Cum functioneaza serviciul?

 

In momentul receptionarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

 

Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

 

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda dar obligatoriu in prezenta curierului.

 

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

 

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

 

Cine achita transportul?

 

In cazul returului prin intermediul serviciului "Deschiderea coletului la livrare” taxele de transport sunt acoperite de catre noi.

 

30 de zile drept de retur

Poti returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier, fie ca esti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data livrarii/ ridicarii (din showroom) produsului.

 

Poti returna orice produs pe care il primesti cu defect de fabricatie, in termen de 30 de zile de la data livrarii.

 

Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

 

Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate.

 

Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.

 

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

 

Verifica mai jos care sunt conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca produsul tau.

 1. Electrocasnice de mari dimensiuni: aparate frigorifice, masini de spalat vase, aragazuri, hote incorporabile, masini de spalat rufe
–    Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sigilat si insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat.

Costul de transport pentru retur este 49.99 lei.

 
2. Electrocasnice de mici dimensiuni pentru bucatarie: espressoare de cafea, fiare de calcat, aspiratoare, cuptoare cu microunde si alte aparate mici,

–    Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate.

–    Produsul returnat trebuie insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat.

 
3. Produse pentru climatizare
 –    Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sigilat si insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat.
 
4. Televizoare, home cinema & audio, audio HI-FI & profesionale
–    Poti returna aceste produse conform informatiilor din sectiunea "Conditii generale care se aplica tuturor produselor”, de mai sus.
 
 
 
 

 Garantia Produselor Vandute de catre Eva Home Appliance

 
 
 
 
 
Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Eva Home Appliance beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
 

Certificatul de garantie il vei gasi lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.

 

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service proprie a firmei Eva Home Appliance. Produsul defectat  va fi preluat de catre curierul Urgent Cargus  si va fi transportat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

 

Conditiile de garantie vor diferi in functie de fiecare produs achizitionat.

 
 Vei primi certificat de garantie tiparit la livrarea produsului. Certificatul poate fi emis de catre Eva Home Appliance sau de catre producatorul produsului.

 

 

Daca certificatul este emis de catre producatorul produsului si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de catre reteaua de service autorizat a producatorului, in centrele specificate in certificat. In acest caz, trebuie sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

 

Daca nu ai primit certificatul de garantie pe email / in contul tau de client sau tiparit te rugam sa ne anunti in cel mult 72 ore de la primirea produsului.

 
 
spacer
Ghidul tau autentic de shopping.
anpc-sal

SOL
Website detinut de Eva Home Appliance S.R.L., CIF: RO26330673, Reg.Com: J23/833/2014

meisterh.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.